Endelig

Jeg liker jo å fikse ting selv, smått og stort. Det kan være å henge opp bilder, montere møbler, skifte dekk på bilen og videre. Samtidig lager jeg mye for hånd som dere vet. Jeg har det meste jeg trenger av verktøy og slikt, foruten en ting. Skrujern! Har et, men det er ofte ikke brukbart. Det er enten for stort eller for lite. Da er gode smørkniver gode å ha, men nå er jeg lei. har investert i mitt første sett med verktøy. 🙂

Nå er jeg klar for hva som helt 😉 Har også ønsket meg litt verktøy til jul og en verktøykasse. Håper jeg får det. Da kan jeg få et bra system på alt som ligger å slenger her og der. Regner med du kjenner til den du og? 😉

Det blir lite blogging fra meg nå fremover, just saying 😉 Kommer til å være opptatt med juleforberedelser og siste innspurt før den store dagen. Så derfor; God jul og et godt nyttår! Kos dere mye og ta vare på de du har nær.

Legg igjen en kommentar

