Snus i alle smaker

Alle disse årene jeg har brukt snus så har jeg stort sett holdt meg til de klassiske merkene og smakene. Litt fordi jeg har vært noenlunde fornøyd og fordi jeg ikke visste om alternativene. Nå har jeg heldigvis funnet en nettside hvor jeg velge å vrake i utallige merker og forskjellige smaker. Det har åpnet en helt ny verden for meg. Jeg har funnet en ny favoritt som jeg aldri ville ha trodd skulle funke så bra. Nå bruker jeg Zeronito med espresso smak som er aldeles utmerket i smak og opplevelse. Nå trenger jeg ikke å gå i skytteltrafikk til kaffemaskinen på kontoret lenger. Takker være dette produktet så får jeg dekket mitt kaffe behov uten å måtte drikke altfor mange kopper om dagen. Man kan også finne eksotiske smaker som lakris, mynte, salmiakk og mange flere. Jeg anbefaler på det varmeste å teste disse produktene om du er interessert.

Legg igjen en kommentar