Hadde det helt topp!!!

Har nettopp kommet hjem fra besøket i Aberdeen, og har hatt en kjempefin tur! Det var så koselig å få tilbrakt litt tid sammen med min tante, og resten av familien.

Fikk også unnagjort masse shopping, så det ble litt julegavehandling der også. Og så syns jeg jkulegatebelysningen de har er så fiiiin. Sjekket lån uten sikkerhet på nett, slik at om jeg skulle trenge litt ekstra cash, så hadde jeg den muligheten også. Men det gikk greit. Iallefall denne gangen, hihi.

Tanten min har også to hunder, de er av rasen Chinese crested powderpuffs, og de er bare så herlige. Så det ble litt turgåig med dem også. Selv om de ikke er så alt for glade i å være ute når det er kaldt 🙂

De er jo kinesiske nakenhunder, men MED hår, ikke ordentlig pels 🙂

Så nå har jeg bare igjen å pakke inn alle julegavene, handle inn mat og pynte litt, så er jeg klar for jul!!

 

Legg igjen en kommentar